Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door deze stappen te volgen:
1. Zoek de gewenste producten via het menu bovenaan onze website of via de zoekbalk.
2. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje
3. Ga naar je winkelwagen en bekijk de productlijst. U kunt de hoeveelheid van elk product hier wijzigen
4. Ga naar afrekenen en betalen
5. Selecteer het adres en de gewenste betalingsoptie
6. Na de betaling bent u helemaal klaar!
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Om uw veiligheid te waarborgen gebruiken wij de meest gebruikte betaalmethodes zoals:
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit de volgende diensten:
iDeal
PayPal
Bancontact
Apple Pay
Handmatige bankoverschrijving
Wat zijn de specificaties van jullie matrassen?
De matrassen die wij leveren komen in 2 vormen, de pocket-vering en koudschuim.
90×200 en 120×200 zijn koudschuim matrassen van 18 cm dikte, zij hebben een medium resistance.
De 140×200 en 160×200 zijn pocketvering matrassen, met 18 cm dikte voor de 140×200 en 20 cm dikte voor de 160×200. Deze matrassen hebben een medium resistance en krijgen een cijfer 7/10 op de schaal van hardheid.
De matrassen zijn CE gekeurd en beschikken over een garantie van 2 jaar.
Welke kleuren zijn beschikbaar?
Wij hebben 6 standaard kleuren waar onze bedkasten in verkrijgbaar zijn. De prijzen verschillen en kunt u inzien bij de productopties.
Heeft u een eigen idee of een wens betreffend de kleur, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen deze hoogstwaarschijnlijk vervullen.
Hoe moeilijk is de installatie?
De moeilijkheidsgraad voor de montage wordt becijferd met een 7/10. Een duidelijk instructieboekje wordt meegeleverd en onze klantenservice staat 24/7 klaar om u te helpen.
Hoelang gaat het bed mee als je hem dagelijks gebruikt?
Onze bedden zijn ervoor bestemd om dagelijks gebruikt te worden. Bij de juiste installatie en degelijk gebruik ervan is de verwachting dat het bed minstens 10 jaar mee gaat.
Veelgestelde vragen
Verpakking en levering
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelgegevens. Wij zullen de zending volgen en u zo snel mogelijk voorzien van een update of correcte oplossing.
Mijn bestelling is niet volledig geleverd, wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice als je een onvolledige bestelling hebt ontvangen. Wij zullen de bestelling controleren en u zo spoedig mogelijk van een passende oplossing voorzien.
Wat doen jullie precies bij "Montage aan huis"?
Montage aan huis begint bij een afspraak, waarbij de bezorging en de montage plaatsvinden. De montage duur is gemiddeld tussen 3-6 uur, afhankelijk van het model en de werkomstandigheden.
Wij zullen de volgende taken op ons nemen tijdens de montage:
- Het naar binnen brengen van de dozen naar de juiste ruimte.
- Het opmeten van de kamer.
- In overleg de juiste plaats voor het bed kiezen.
- Het bed monteren.
- Het vastzetten en veiligstellen van het bed aan de muur.
- Afstellen van het bed.
- Detailverwerking.
- Veiligheidscheck.
- Het inzetten van matras.
- Het opruimen van restafval.
- Presentatie, tips & tricks en het beantwoorden van uw vragen.
Let op!
Voor een correcte montage zijn er een aantal dingen van belang.
- Bij meer dan 2 verdiepingen zonder lift, zal er een toeslag in rekening gebracht worden.
- Bij uitzonderlijke situaties waarbij het bed niet via de trappenhal naar binnen gebracht kan worden, kunnen wij tegen betaling een lift verzorgen.
- Minimale werkruimte 6m².
- Voor een verticaal model is een plafondhoogte van 230 cm vereist.
- Een solide muur moet beschikbaar zijn, om het bed eraan vast te zetten.
- Werk eventuele bedrading weg.
- Mits u het bed strak tegen de muur aan wilt, zorg ervoor dat de plinten weggehaald zijn. Dit heeft verder geen functionele waarde.
- Mocht u leidingen in de muur hebben, laat dit vroegtijdig weten.
Hoe snel kan het bed geleverd worden?
Als het product op voorraad is, kan uw bestelling al geleverd worden binnen 3 werkdagen dagen. Is het product niet op voorraad dan duurt het maximaal 2 weken.
Hoe ontvang ik mijn bestelling?
De bestelling wordt bezorgd in vorm van losse onderdelen die door middel van een instructie samengesteld moeten worden.
Veelgestelde vragen
Garantie & Retourneren
Is er een garantie?
Absoluut, omdat wij heilig overtuigd zijn van de kwaliteit van Innobeds is standaard 2 jaar garantie.
Uit welke terugbetalingsopties kan ik kiezen?
Het is standaardprocedure dat de vergoeding in de vorm van een creditnota wordt betaald. In sommige specifieke situaties zijn er meer opties beschikbaar. U kunt de gewenste terugbetalingsoptie bespreken door contact op te nemen met uw persoonlijke contactpersoon.
Kan ik een beschadigd artikelen retourneren?
Zeker, hiervoor vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.